maandag 7 april 2008

Avonturen...

Nu kan ik de titel van mijn blog bijna waar maken...

Zaterdag zijn wij (de kidsen ik) gezellig met Martin mee geweest, hij ging een reportage maken van de country en westernclub 'The Wobbling Dancers'.

Aan het einde van de avond besloot ik alvast naar huis te gaan met de kinderen, ik had mijn handen vol met lenzen en flitsers dus besloten we met de lift te gaan... Je raad het vast al wel, bellen, schreeuwen, het alarm indrukken maar helaas we kwamen niet boven het country-geweld uit. Na 10 min. vast gezeten te hebben ging er eindelijk een cowgirl naar huis en zag ons achter de glazen liftdeuren. Toen arriveerden eindelijk de hulptroepen, even wat spelen met de knoppen en nog even door Martin op de foto gezet, werden we eindelijk bevrijd!

Geen opmerkingen: