dinsdag 10 juni 2008

Mode

Vrijdag 6 juni had ik een ontzettende leuke klus in Beverwijk! Ik mocht met nog een aantal mensen waaronder modellen, fotograaf en visagistes meewerken aan een eindexamenproject van Elena Pereira.
Bij 2 modellen heb ik ook de haarstyling gedaan...
Zij volgt de kunstacademie te Utrecht en maakt echt schitterende en verassende creaties...

Tijdens de shoot had ik nog wat tijd om 'behind the scene' foto's te maken. Fotograaf Michel Mulder kon nog wat assistentie gebruiken bij de fotografie, altijd handig als je eigen man fotograaf is dan kan je nog eens mee helpen/praten/interessant doen ;-)...
De locatie was super en het weer zat mee!


Oja, op de terugweg heb ik nog aardige lifster een stukje op weg geholpen...

Binnenkort ontvang ik een cd met het eindresultaat, maar hier alvast een voorproefje!

1 opmerking:

Elena Pereira zei

Hey Gwen

ZO leuk die backstage foto's echt geweldig!!!!
ZO een goeie dag!

Liefs Elena