woensdag 5 maart 2008

Bassie en Adriaan

Vorige week hadden de kids vakantie, het was een rustige week! Een dagje naar het zwembad en een dagje naar de film, nog een avondje naar de film, kortom ontspannen. Tussendoor nog de laatste opdrachten ingepland voor Martin. Hij moest een aantal portretten maken voor het jaarmagazine van Univé. Helaas geen visagie opdrachten de afgelopen dagen, maar wel de styling verzorgd voor wat vrij werk.





Met een aantal leerlingen van de sportklas van de RSG had ik afgesproken bij Time Out in Epe, daar hebben we een aantal sportieve sets uitgezocht incl. de schoenen. 's Avonds hebben wij in de gymzaal van de RSG een paar stoere foto's gemaakt (zie blog Martin)

Vanmorgen Martin nog even geassisteerd bij de fotografie van een aantal kids, aan mij de taak om ze aan het lachen te maken. We leken wel een komisch duo, een soort van Bassie en Adriaan maar dan anders ;-)

Morgen vroeg op pad, naar Beverwijk. Ik heb daar een visagie opdracht voor de Beeldredaktie tbv het magazine 'vitamine E' van de Etos. Vrijdag heb ik een visagie opdracht voor het KOC, een aantal mensen krijgen dan een make-over! Ik zal kijken of ik wat foto's kan maken of regelen, altijd leuk om mijn blog een beetje mee op te fleuren...

Geen opmerkingen: