zondag 16 maart 2008

Ivo & Jeannetta

Eens even nadenken wat ik de vorige week allemaal heb gedaan... Oja, de fotoshoot voor 'Provoet', in totaal waren er 6 modellen (pedicures). Samen met Sandra (collega visagist) hebben wij 5 dames en 1 heer opgemaakt! De pedicures moesten een beetje van hun stoffige imago af, dus we mochten de make-up kleurrijk toepassen. Ivo Hilgenberg was dit keer de fotograaf...


De volgende dag een klus i.o.v. FNV Mooi, FNV bondgenoten had op zaterdag 8 maart een vrouwenverwendag georganiseerd. Samen met fotografe Jeannette Schols hebben we de leden verwent met een glamourfoto. Het was een hele leuke, gezellige en vermoeiende dag. In totaal zijn er 75 dames op de foto gekomen, niet iedereen had behoefde aan een make-up, maar ik denk dat ik toch nog ca 60 dames voorbij heb zien komen. Bijna lopende band werk ;-) Ik had nog wel wat glitters meegebracht, maar er was helaas geen tijd om een uitgebreid make-up toe te passen. Hieronder 2 dames die ik heb opgemaakt.

Geen opmerkingen: