zondag 16 maart 2008

Shoppen!

Geen make-up, maar wel van alles gedaan...

Dinsdag voor Martin een lens laten repareren in Roosendaal, ik moest daar een tijdje wachten dus had ik mooi tijd om daar het winkelcentrum te verkennen. De reparatiekosten vielen mee, Martin zal de volgende keer eerst wel 2 keer nadenken voordat hij mij weer op pad stuurt ;-) Ben die dag niet met lege handen thuis gekomen, 2 shirts en een knalroze jas was de opbrengst... Ook de telefoonkosten hebben een piek bereikt die dag, naast een print van routenet en het navigatiesysteem is het mij toch weer gelukt de weg kwijt te raken, ha ha!

Donderdag heb ik de styling verzorgd voor de coverfoto t.b.v. het jaarmagazine van Univé, het moest een zonnig & bloemig plaatje worden, je kan het resultaat hier bekijken!

Zaterdag mijn eerste motor gekocht!!!

Hier onderteken ik het koopcontract;
Even voelen hoe hij zit! Relax..!
Het is een Suzuki Intruder VS 600, ik vind 'm super... Nu nog wat rij ervaring opdoen, heb mijn rijbewijs nu 1,5 jaar maar nog niet veel kilometers gemaakt op een motor. Martin heeft er trouwens ook 1 gekocht, op zijn vorige motor dufde ik niet te rijden maar ik denk dat ik op zijn nieuwe motor wel een ritje ga maken.

Geen opmerkingen: